Ballet och gymnastik!

Hey bitches!


Efter att ha sett ett nytt avsnitt av "make it or break it"www.casttv.com, (vilket är en skitbra sida där man kan se på otaligt många filmer och tv-serier som läggs upp på sändningsdagen) så har jag fått lusten att köra lite akrobatik och jazz/ballet-hopp med Alex, som mer än allt vill leka utomhus. Jag gjorde en massa hopp som jag fått lära mig av Angela på Bäckäng under dansträningen och estetiska valet. Det blev även lite "Cheerleading-hopp" som man kan se i filmer som "bring it on" och liknande! Jag fick en mindre chock då jag fick veta genom youtube att det fanns en FJÄRDE "bring it on"-del som är nästan ett år gammal! Jag ska försöka lägga vantarna på den så fort jag tar mig till stan och hemmakväll!

Jag vet att "make it or break it" (och "bring it on" för den delen) är väldigt tjejig, men jag tycker verkligen om att se på gymnastik och jag önska att jag också kunde göra sådana saker! Handlingen är även den suverän!






XOXO
     /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0