Nostalgi?

Hey bitches!


Idag har ju tyvärr inte varit skolan! Missar ju dansen :( Och nu har ju Killer börjat, så det kanske är både positivt och negativt? :P Måste dra till skolan i vilket fall som helst, annars kommer det blir riktigt jobbigt. hoppas jag mår tillräckligt bra bara.

På tal om nostalgi, Jag hittade en gammal video på mig där jag dansar, Jag var på Dreamhack Winter 08 tror jag det var och då kom en kille fram till mig och frågade om jag ville ha ett USB-minne. Vem vill inte ha det liksom, så jag sa ja och han ledde mig till en greenscreen och sa att jag skulle dansa, jag ställde mig och de satte på musik och efter en min var det klart. Det som var coolt med detta är att det är flera av mig som dansar! ^^








XOXO
      /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0