Happy Ending<3

Hey bitches!


Efter att ha återhämtat mig efter 36 sekunders frisim och en hedrande femteplats, känner jag mig lite bättre, hade behövt värma upp känner jag... Jag jobbade på medleyavslutningen där jag fick i uppgift att värma upp en grupp och hjälpa dem så mycket jag kunde! Det var en rolig dag och känner verkligen att jag kommer sakna simningen! Vet ju inte om jag kommer jobba kvar där till hösten...=(


Jag vill ändå tacka alla på simningen för alla de terminer som jag jobbat och jag får kanske speciellt tackar Martina Widler som fixade jobbet åt mig!


Fick en snygg nyckelring jag hädanefter kommer använda! Syns inte så tydligt på bilden, men det är två personer som startfärdiga står på en pall och under står det SK 1970







XOXO
     /TheShaker

Kommentarer
Postat av: Anonym

TONI, jag kommer sakna dig med! Du gör ett så Grymt jobb, det kommer vara tomt om du inte fortsätter nästa termin.



/Lollo

2010-05-12 @ 18:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0