Nya videos!

Hey bitches!


Jag sitter här framför datorn och försöker (inte tillräckligt dock) att plugga svenska, då vi har en debatt där jag ska vara för fildelning...KUL... Det är inte så svårt egentligen, det är bara att göra själva arbetet som jag inte orkar att göra. Istället tänker jag på annat och däribland att göra nya videos. En dröm är att göra en video mitt i skolan med alla runt omkring, men det ska vara nåt bra. Har planerat in en "Telephone" video som jag ska försöka få med andra personer i så att jag inte är så jävla ensam! xD Vill ha något sista minne från Bäckäng. Det är ju bara tre veckor kvar tills vi slutar!!!


THE END IS NEAR!!!! =S

Men om ni skulle ha några idéer på vad jag kan göra för videos och kanske idéer på vad jag ska göra i "Telephone-videon", så är jag evigt tacksam!



XOXO
     /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0