Silly Boy

Hey bitches!



Idag hade jag bara en lektion! Många lektioner börja falla bort in i det sista. En till lektion imorgon och en till på fredag. Det är ju lite tråkigt att det är en skolvecka kvar! Betygen sätts ju nästa torsdag! Mycket att göra tills dess... Men om man är som mig, så försöker man andas och ta det lungt, för det kommer ju ordna sig tillslut. När man är så nära slutet tänker man på saker man kunde ha gjort annorlunda, för att förbättra sin situation. Jag borde inte ha skjutit upp saker för att de måste ju ändå göra i slutet. Tur för mig, så minskas denna belastning ganska mycket. Det är typ 5 uppgifter kvar att göra tror jag. Och dessa är ändå relativt lätta att göra. Det är bara min ork som begränsar mig. Jag kan få värsta lusten att plugga och den lusten håller sig i en timma max, sedan vill jag se nästa avsnitt av "House" eller "How I met your mother". Det kommer och går. Men lusten att plugga kommer mer och mer nu och det är väl studenten jag har att tacka till det. 

 Nu ska jag göra något skolrelaterat, men det är nog inte det man förväntar sig att det ska vara ;)


XOXO
    /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0