Ännu mer kriminalitet!

Hey bitches!


Jag vet inte om det är som så att kriminaliteten har höjts här i Borås eller om jag bara är på rätt plats vid rätt tid, men när jag var på Elgiganten, så kom det en person som sa att hans saker som han precis hade köpt hade blivit stulet. Jag kommer inte ihåg vad det var för något, men jag tror det var en laptop. Jag tycker det är jävligt hemskt att vår värld ska vara så jävla kriminell, kan man inte bara vara nöjd med det man har liksom? Eller att ens göra dumheter. Varför vill man ens döda en annan människa? Vad har den andra personen gjort mot dig?? Less man blir!


Jag har för övrigt haft en riktigt rolig dag på jobbet. Jag tror att jag går på några droger eller något. Jag har skrattat som en hysterisk hyena hela dagen! Jag har så ont i käkarna och i magen pga det... Om talessättet "Ett gott skratt förlänger livet" skulle stämma, så skulle jag nog leva tills jag blev 1000!


Snart kommer Ida och Jonas hit på besök! Det var så länge jag träffade dem, så det ska bli kul att ta igen lite :)


XOXO
    /TheShaker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0