"Robin Hood"

Hey bitches!


Jag har sett på "Robin Hood" som kom ut på dvd nyligen med Russle Crowe och Cate Blanchett i huvudrollerna. 

"Det är 1199 och Robin Longstride, som senare blir Robin Hood, har återvänt till England och Nottingham efter att ha slagits i det tredje korståget. Vid ankomsten upptäcker Robin och hans medföljande bågskyttar att byn är under besittning av den nya sheriffen av Nottingham. Robin använder sin erfarenhet och sina militära kunskaper för att befria hembyn från tyranni och korruption, med att ta tillbaka vad som är rättmättigt hans, och ta tillbaka vad som är rättmätigt deras, och återställa rättvisa och lycka. Robin måste också vinna Lady Marions förtroende som nyligen blivit änka."

Från Wikipedia

Jag tyckte att filmen var riktigt bra och det var en hel del action i filmen, vilket höjer underhållsvärdet av filmen. Det finns ju en hel del "Robin Hood"-filmer, men jag tycker att denna var en av de bättre versionerna! För er som har Voddler har ni en gratis ticket som jag tycker att ni ska använda för att se filmen med. Det var så jag och Kristian såg på filmen!

 



XOXO
    /TheShaker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0