Seriöst Västtrafik!?!?

Hey bitches!


Det är inte ofta jag blir irriterad på småsaker, men denna gången blev jag faktiskt väldigt irriterad! Trött som man är när man är klar från jobbet, så vill man bara komma hem. DOCK! Står bussen helt still på resecentrum i nästan 5 minuter. Och varför detta kan ni undra? För att en kille ska komma med bussen som kom ifrån en annan buss. Om man missar bussen, så har man missat bussen, det är inte mer med det.

Det är nog inte bara jag som flera gånger missat bussen med några minuters mellanrum och fått vänta en timma på nästa buss. Man biter ihop och väntar, mer kan man inte göra. Inte fan säger man till busschauffören att be chauffören på den andra bussen att vänta. Då hade ca 300.000 personer som åker med västtrafik varje dag kunnat göra detta. Då hade jag kunnat göra det förra måndagen då jag missade bussen till jobbet med två minuter och fick gå en längre sträcka för att jag var tvungen att ta en annan buss. Fan va jag är pissförbannad asså! Jag dör väl inte av motionen, men ni fattar poängen? ;)

Någon som håller med mig?


XOXO
    /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0