Tihii!

Hey bitches!


Kom hem från jobbet för ett tag sen, jag är riktigt stolt över mig själv som inte gått och lagt mig ;) Jag ska försöka lägga mig vid 11 senast, för imorgon är det en viktigt dag! :D Jag har ett möte med några producenter för att se om jag ska vara med på TV i Januari! Jag får ju se hur det hela går, jag hoppas ju såklart att jag kommer med. Det är så roligt att få ens gå på mötet, för hela projektet verkar som en hit!

Jag känner mig som en av "storbloggarna" som snackar om sina möten hit och dit, men detta är ju så kul! :D Jag har redan börjat ta fram kläder som jag ska ha på mig imon! Måste ju se representabel ut!


Kika in i bloggen senare ikväll
, för då kommer det en liten video, faktiskt!


XOXO
    /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0