Dagens!

Hey bitches!


När jag började blogga, hade jag värsta schemat som jag följde till punkt och pricka! Jag funderar på att börja med den igen, men ska nog ändra på lite ämnen. Jag tänkte med detta inlägget börja med något som jag kallar dagens! Det kan vara allt från kommentar eller video, till bild eller inköp. Möjligheterna är oändliga, som det så fint heter!

Jag ska börja med dagens kommentar som dök upp när vi samlyssnade idag på jobbet.


S (Vet ju inte om jag får skriva hennes namn, så jag skriver S)- "Linda Rosing ser ju ut som en barbie-docka".

Jag - "En barbie-docka, vars ansikte fått smälta under en låga, kanske" :P 



Tyckte ni det var lika roligt som jag tyckte det var? ;)
 

XOXO
    /TheShaker

Kommentarer
Postat av: Alina

i veckan blir det plugg:/ sj då?

2010-10-05 @ 00:00:38
URL: http://alinah.se
Postat av: Alina

musikal=) jobbar du med?

2010-10-05 @ 00:33:16
URL: http://alinah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0