Famewhore...

Hey bitches!



Sorry för att jag inte uppdaterade igår, Jag var så trött att jag knappt var vid datorn. Det enda jag gjorde var att söka till högskolor och sedan sse på serier. Idag ska jag åka in till stan och träffa Birta! Vi ska åka till textilmuséet och göra saker, typ :P

Jag måste dock berätta om Dessies.se. Asså ni som läser hennes blogg vet ju att hon har bytt domän och så, men det är ju någon som har köpt hennes gamla domän och det är ju många som glömmer av att hon bytt domän och de går in på den gamla hemsidan. Nu är det en annan person som tar hennes läsare och går upp i statisktik och det tycker jag personligen är dåligt, för hon har ju spenderat år på att bygga upp hennes namn och nu är det en random person som gratisåker på hennes namn. Dåligt och töntigt i mina ögon


Nu ska jag börja göra iordning mig, hörs senare!


XOXO

    /TheShaker

Kommentarer
Postat av: liindblaads

De skulle faktiskt förvåna mig :P jag hade typ fått hjärtattack om jag blev nominerad xD haha



jaamen visst är dom bra !! jag älskar bobbys :D

2010-10-16 @ 15:12:41
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0