Frukosttest!

Hey bitches!


Jag tyckte att det skulle vara lite speciellt om jag gick upp 08:00 på en lördag, tog mig till ica för att testa något gott till frukost! (Eller så är det så att jag för ungefär 14 timmar sedan somnade och vaknade nu, men det stämmer ju såklart inte....:$)

 Jag har i alla fall testat Billys Pannkakor med Kristian som kom ut för typ en månads sen eller två och vad kan jag säga, Pankakorna smakade inte direkt som pannkakor, men chokladsåsen var riktigt god! Det finns ju även med hallonsylt och äpplesylt, men choklad är ju det godaste man kan tänka sig, så det fick bli det. Kanske de andra smakerna gör pannkakan godare, vad vet jag?






Billys chokladpannkakor får 3 shakes av 5!


Om ni tyckte att detta inslag var roligt, kommentera gärna med frukost tips eller bara säg att jag ska göra ett nytt test, så kanske jag gör det igen! :)


XOXO
    /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0