Helt slut!

Hey bitches!

Sorry för den dåliga uppdateringen idag, men jag blev väckt 8 i morse av en från simningen som ville att jag skulle vara vikare. Jag säger ju såklart ja, varför inte liksom? När jag kommer dit, så är klockan tjugo över nio och simningen börjar halv nio, så jag undrar såklart varför det inte är någon som har kommit dit än. Efter en stund kommer jag på att klockan ska ju vridas bak en timma...

Efter jobbet var jag helt slut, så jag har bara varit på övervåningen med Alex och min kära mormor som gjorde ett chockbesök. Shame on you if you fool me once, shame on me if you fool me twice... Ska bli skönt att få lite godare saker här hemma! ( Detta är inte alls någon pik till en viss person...)

Hur har er helg varit då?


XOXO
     /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0