Mardröm?

Hey bitches!


I morse hade jag värsta drömmen som verkade komma ifrån en skräckfilm! Jag gick på stranden och såg glada människor överallt, det var ju så fint. En gubbe kommer fram till mig leendes och jag log tillbaka. Jag tittade sedan och ett annat håll och när jag titta tillbaka, så hade mannens ögon rullat bak och hans mun var skitäcklig, som om han hade fått lim över hela munnen! När jag såg mig omkring, så var alla människor likadana och de började att jaga mig!

Det hela slutar med att jag får en klocka kastad i mitt huvud och jag vaknar... Hela drömmen var obehaglig, men det är ju bara en dröm, så man borde inte oroa sig egentligen, eller hur? :S

Jag hoppas att ni får en bra dag! 


XOXO
    /TheShaker

Kommentarer
Postat av: josephine

sv: jaha usch, skar du dig illa ? :P jag ska jobba i veckan sen umgås med min bästa vän :D dudå?

2010-10-05 @ 08:39:41
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Sannalitens

Svar: Okej! Hur är läget med dig idag då? :)

2010-10-05 @ 10:17:03
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0