Blev Sverige precis mörkare?

Hey Bitches!


Trots att jag inte säger min politiska färg, så kan man ju knappast säga att det är någon bra sak att SD tar sig in i riksdagen. Detta beror ju på all uppmärksamhet de får och som alla vet, så är all kritik, bra kritik. Folk sympatiserar att de blir utstötta från samhället och att de inte får en ärlig chans. Men om de i sina valmanifest säger att de vill stoppa invandring och göra det ogynnsamt för alla invandrare, så är det knappast något bra för oss. Jag trodde faktiskt bättre, att svenska folket inte skulle rösta på dem, men man har ju fel då och då. Jag vet inte direkt hur jag ska känna, men jag känner mig inte stolt att vara svensk just nu i alla fall. Jag gjorde min röst, och den räckte inte hela vägen. Man kan bara hoppas på att Sverige gör ett bättre val 2014. Kanske blir vi smartare då, kanske vi förstår bättre, kanske de ändrar sig. Detta kan endast tiden utvisa.


XOXO
      /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0