Kaktus = Glädje?

Hey bitches!

Idag har jag varit på jobbintervju och det gick väl ganska bra får jag säga! Men de behöver inte folk förrän i oktober, så jag kommer vara uttråkad ett tag till... Jag vill göra nåt spännande, något utmanande! Man kan inte få allt här i livet. Jag gick förbi interflora (tror jag att det hette) i Knalleland och de skulle stänga! Tur för oss fattiga, så har det halva priset på allt i butiken, så jag köpte mig två små kaktusar och två krukor och stenar för att dekorera, jag tycker det blev väldigt snyggt och det kostade mig inte mer än 40 spänn! En riktigt bra deal tycker jag :)


Vad tycker ni? 











XOXO
      /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0