Kissie mensar på golvet???

Hey bitches!


Asså jag tycker verkligen om Kissie och läser hennes blogg flera gånger om dagen, men när jag kollade den nyss höll jag på att dö av skratt! I ett inlägg som lades upp under eftermiddagen, så lägger hon upp bilder på tröjor hon fått av nåt företag, men jämte bilden ser man något som man inte ska hitta hos Sveriges största bloggerska, Mensfläckar! Det kan ju vara ketchup, salsa eller blod från något annat ställe än henne nedre regioner, men eftersom man är lite halvt snuskig, så för det tankarna direkt på mens!

Nu när jag tänkte ringa in stället, så såg jag nu hennes fot på bilden också, jag säger bara OMG!!!!!!! Hon kan inte ens lägga nagellack på sina tår ordentligt... Hon behöver nog en personlig assistent snart, jag lovar! XD Jag ringade in hennes tår med en liknande rosa färg :)





XOXO
     /TheShaker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0