Roliga minnen

Hey bitches!


Vi håller på att storstäda huset för att vi ska sälja det och man är tvungen att gå igenom saker för att se om man ska spara det eller inte. Jag hittade bland annat gamla foton på klasskompisar och saker jag har skrivit och tänkte att det kunde vara roligt att lägga upp lite av det!

Jag vet inte vem det handlar om, men eftersom det var på engelska, så kan det ha varit min engelskalärare :P



På den övre texten står det: " She´s turned on but she can´t show it here"
På den undre står det: " Older ladies usually likes me"


Så roligt man kan ha xD Jag ska fixa ett collage av bilder och visa det här och tagga på facebook!



XOXO
     /TheShaker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0