Tävling på Kimiees.blogg.se

Hey bitches!

Det finns en tävling på Kimiees.blogg.se där man kan vinna ett inlägg på hennes blogg! Jag tänkte att jag skulle delta jag med! Om ni vill delta, klicka HÄR


Min bild: Mr Negativ



Jag valde denna bilden eftersom jag tycker den är så speciell, den är tagen på nyårsafton 2008/2009 och det var en ganska underlig kväll på några sätt ^^ Jag har ju såklart gjort mig i negativ, varav titeln på bilden. Det är så många olika saker som händer i bilden, så att de hör ihop på något sätt :P


XOXO
     /TheShaker


Kommentarer
Postat av: Kimiees-Här kan du läsa om mitt skitroliga liv som tonåring i Eskilstuna.

hej sötnos! :D nu har jag varit borta grymt länge och ber om ursäkt för att jag inte har svarat på din kommentar.. men nu är jag som sagt tillbaka! :D puss

2010-10-28 @ 18:57:20
URL: http://kimiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0