Hot Hot Hot!

Hey bitches!


Nu är denna veckan snart över för min del och nästa vecka kommer vara hård... ska jobba mellan 11:30 - 20:00 hela veckan, så man kommer verkligen längta efter helgen! Att vara här nere är väldigt skönt, men när man var hemma, så saknade man faktiskt Sverige en hel del, främst av allt standarden på boendet! xD Men det är ju sånt man får leva med. Dock är jag såå trött på att bo på hostelet, men jag är så himla kräsen att jag knappt hittar någonstans att bo... Men jag ska försöka att inte vara så kräsen och hitta ett ställe där jag kan vara själv i ett rum åtminstone :P.

Ska lägga mig nu, lång dag imon... :(


XOXO
   /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0