It´s all over...

Hey bitches!


Igår var ju som sagt en riktigt konstig dag för mig, allt från att vara med i radion till att sedan se mig själv på TV! Jag trodde aldrig att jag skulle vara så nervös som jag var när jag tittade på programmet, för att jag vet ju vad som händer, dock kände jag inte till resultaten, vilket jag själv blev förvånad över!


Jag får ju tacka alla som suttit och kollat och hejat på mig! :) Jag började fan lipa när jag såg att jag vann, vilket även det kändes så otroligt overkligt! Om någon timma, så ska jag ta mig till flyget och tillbaka till Bournemouth! Det har varit roligt och tråkigt att vara "här uppe", men det var skönt att ta en paus från allt.




Jag vill även passa på att tacka de andra deltagarna! Det var ni som gjorde hela upplevelsen så himla bra, speciellt du DeeDee! <3

XOXO
/TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0