And I don´t want to miss a thing...

Hey bitches!


Idag har varit en rejäl slängaskräpdag! Man har fått gå igenom en massa saker här hemma och det är ju konstigt att göra sig av med en massa saker, för de är ju ändå minnen på många sätt. När man gräver bland lådorna hittar man ju även saker, som man trott varit borta, som ger en minnen och därför vill man ha kvar det. Detta är ju en form av separationsångest, men av de flesta människor, så skulle detta nog klassas som ett I-landsproblem.

Jag gjorde tex. mig av med mitt skrivbord, som jag dessutom köpt själv. Jag vet inte hur många gånger jag har slagit mig på dess vassa metallrör som fanns under tangentbordet och hur många fler gånger än det jag har fått försöka fixa det trasiga sidobordet. Men det var ju väldigt fint tycker jag, men man får ju inse att man inte kan ha trasiga saker. Sedan känner jag att flytten är en chans att förnya  sig själv. Ens smak ändras ju hela tiden och stora händelser i ens liv kan få en att ta chansen liksom.

Bilden nedan beskriver mig ganska väl just nu :(

 


XOXO
   /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0