Back into the 90´s

Hey bitches!


Det kanske inte var det smartaste att jobba både på simningen och Max utan någon längre rast mellan jobben... Ska nog tänka om till nästa gång jag ska göra något liknande... Jag kom hem efter nio och är helt död, såg röstningen av melodifestivalen och nu är jág här! Ska försöka hitta någon film att se och sedan försvinna i säng. Ska jobba imon igen :)

På tal om titeln, på bussen dunkades "Larger than life" av BSB ur radion. Ofta man hör den i radion liksom! :P Såklart var det två fjortistjejer som veva med sina armar och slängde runt håret. Ibland undrar man vart gränsen för normal ligger...

Jag känner mig som på bilden nedan...





XOXO
   /TheShaker 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0