Closer

Hey bitches!


Ska snart dra in och jobba! :) Jag fick ett sms av booboo som sa att ett klipp från Total-blackout fanns på Aftonbladet! :) Jag skyndade mig in till deras sida och till min besvikelse var det ett gammalt klipp från den danska versionen, men jag tyckte det var intressant att Alex Schulman snackade om det. Det känns som om det inte är så långt från sändning. Skapa lite hajp över det liksom! :D Jag vill ju verkligen att ni ska få se det, så att ni förstår vad jag har gått igenom xD





Måste strax dra här! Ha en bra dag alla läsare :)


XOXO
   /TheShaker

Kommentarer
Postat av: Jontte

Hoppa gärna in på min blogg och säg vad du tycker om Lady Gagas nya singel Born This Way! Tycker du det ska vara pop eller stop? :)

2011-02-11 @ 15:34:10
URL: http://jontten.blogg.se/
Postat av: GUEVACCI

vad händer ikväll då? Hemköp :)

2011-02-11 @ 19:27:26
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0