Deltävling 3

Hey bitches!


Två billys panpizzor och en bit ekströms kladdkaka senare, så hade man sett alla bidragen från veckans deltävling. Jag orkar inte titta på vem som går vidare för att det är så förutsägbart, Vem fattar inte att Eric Saade går till final... Jag tycker inte hans låt var vidare bra, men vad jag faktiskt tyckte om var The Playtunes (eller vad de heter). Deras låt fastnade i mina öron, trots att det inte är vad jag vanligtvis lyssnar på.

Nu ska jag jaga lite achievements på WoW!


XOXO
   /TheShaker


P.S. Om det är någon som spelar i Shadowsong, tveka inte att adda TheShakerp :) D.S.

P.S.2. Ja, det ska vara med ett p i namnet, det står för priest^^ D.S.2.

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

det är ju det, det här är mitt sista sportlov :(

Trevligt, igår kollade ja på melodifestivalen sedan blev det skräckisar ;D händer något kul denna sega söndag annars? :P

2011-02-20 @ 12:15:12
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: Cajsa

hejsan! :D det va inte igår! :) Hoppas att allt är bra med dig? :)

2011-02-20 @ 12:54:21
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0