Helt borta!

Hey bitches!


Jag blev väckt av min mamma för en stund sedan för att jag skulle ut med hunden och när jag gick ut trodde jag att någon typ slängde stora bomullstussar från skyn, men sedan insåg jag att det var SNÖ!!! Jag trodde fan att snön skulle försvinna vid det här laget, då marken till och med började synas för någon dag sen. Inte nog med denna realisation, så har hela dagen varit helt konstig. Jag har somnat framför datan två gånger!!! Jag vet att jag var ganska trött för att jag inte hade sovit inatt, men detta är ju fan löjligt... Nu är jag utvilad ett på morgonen, så nu kommer jag inte kunna lägga mig på ett tag och få tillbaka den normala sömnrytmen...

Vad fan ska jag göra nu då? :S


XOXO
   /TheShaker


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaaaa....the snow fooled ya!! :P

2011-02-05 @ 22:20:31
URL: http://trasselbambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0