Melodifestivalen

Hey bitches!


Jag kollade på melodifestivalen förut och jag måste säga att det iår inte känns så speciellt. Man har knappt hört om det i media och innan brukade det alltid vara ett sånt surr om det. Jag tycker att Dannys "In The Club" är skitbra, men resterande låtar var ju sådär. Jag började smått fnissa för mig själv när man fick se Dilba komma sist med låten "Try Again"! HAHA!!!! Stämmer så bra :D Någon annan som fattade det? ^^

Efter Melodifestivalen satt jag mig framför WoW en bra stund innan det hela CP:a för mig och en boss ville inte komma fram, så jag stängde ner det i ren ilska... Hade kunnat slå sönder datorn av frustration! Jag får dra ut med hunden strax och sen så ska jag försöka lägga mig lite tidigare, har inte sovit så bra de senaste dagarna...


XOXO
   /TheShaker


Kommentarer
Postat av: Anonym

:) Melodifestivalen suger..:P..eller iaf Nanne Grönwall sög massor igår...om hon kan sjunga så borde fan jag oxå få stå där å skrika mig hes :) jag tagit bort bloog.se är på devote och metrobloggen..jag har inte börjat blogga, jag la av för ett tag sen..men fick lusten tillbaka ige..man kan kalla mig periodare :P Kramiz

2011-02-06 @ 11:20:30
URL: http://www.trasselbambi.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0