2011

Hey bitches!


Efter nyår har jag varit helt slut. Jag valde även att jobba idag och igår, så det var nog inte så smart av mig. Dock var det mycket lugnare på jobbet och man hade en ordentlig arbetsro, då man alltid hör folk runt omkring. Jag vet inte hur ni känner er, men jag känner mig faktiskt lite illa till mods. Jag har väldigt svårt att tänka mig att det är 2011 nu och inte 2010. Det låter väl skitdumt, men när man var mindre, kunde jag aldrig tänka mig att jag skulle bli så gammal. Inte för att jag typ skulle förutspå att jag skulle vara död vid det här laget, utan att jag aldrig tänkt på livet så långt i förväg. Man sa ju ofta att "när jag blir stor så...". Nu när vi är så stora, vad gör vi nu egentligen?

Det var många planer jag hade när jag var mindre och konstigt nog har jag fått testa på dessa lite under åren som gått, men det finns ju så mycket saker man inte gjort än och jag undrar bara när de kommer ske. Just nu ska jag bara gilla läget och försöka planera min framtid. 

Imorgon tänkte jag lägga upp lite bilder från nyår! ;) 


XOXO
   /TheShaker 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0