Ida+Cigg=koffeinfritt???

Hey bitches

Idag var jag på stan med mor min en stund och efter det åkte jag med Ida hem till henne och vi spelade "Dance Central" till Xbox Kinekt! Det var hur kul som helst och självklart ägde jag xD Så jäkla roligt det var!!! Vi spelade lite andra spel också till Kinekt som var roliga. Bland annat någon hinderbanagrej som var skitjobbig... Höll på å dö fan xD

När Ida skulle köra hem mig nyss, så stannade vi på Ica i Hedared och jag hittade koffeinfritt coca-cola och även vanilla coke!!! Var ju tvungen att köpa hem dessa och dricka. Den koffeinfria colan har jag inte druckit tidigare och jag måste säga att den inte smakade dåligt. Den smakar som vanlig cola. Vanilla coke har jag druckit tidigare och den vet jag är god<3



Nu blir det lite TV-serier och WoW förmodligen


XOXO
   /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0