Job + shop = work?

Hey bitches!


Idag har jag varit på arbetsförmedlingen... Ja, då var man där igen... Men denna gången är det bättre iaf :P Jag har träffat två klasskompisar, Josefin och Josefin mini :) Vilket var väldigt trevligt och jag åt med den förstnämnde på McDonalds med Alex, lilla skitunge som inte ville äta utan se på TV typ :P

Jag blev uppringd och det slutade i att jag fick vara vikarie på simningen idag, vilket var väldigt roligt! Fått träffa alla simmarna och tjöta lite :) Och de flesta barnen var ju roliga också! När jag var i stan, så shoppade jag lite också, Jag lovade mig själv att inte shoppa i Januari, men det gick ju inte så bra... :P Allt jag köpte idag är från H&M! <3

Koftan är brun, trots att det inte syns så bra på bilden, jag trodde den var svart först :P





Tredje gången jag köper detta armband, då min kära hund tror att den är en delikatess... Den är ju gjord i Turkiet, men ärligt liksom! xD







XOXO
   /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0