Damn Guuurl!

Hey bitches!


Det blir ju lite hopp mellan bloggandet och det ogillas tydligen inte bara av mig? :P Man har egentligen inte så mycket annat att göra, men samma blogginspiration som man hade när man var i Sverige finns inte hos mig just nu. Kanske det beror på att jag är här.

Bloggen ska ju fungera som en dagbok för mig också, men hur ska jag se tillbaka i min dagbok om jag inte fyller den. Får göra en total renovering av min hjärna, så att jag kommer på rätt köl igen. Ikväll ska jag lägga upp lite bilder på vad som har hänt på sistone, det är inte som om jag haft det speciellt tråkigt faktiskt... :P 


XOXO
   /TheShaker


P.S. Har jag världens bästa syster? Om jag har det, vem är hon??? HAHAHA!!! D.S. 

Kommentarer
Postat av: världens bästa syster*

öpöpöp passa dig din lilla råtta!!

2011-06-23 @ 07:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0