One Piece of Primark

Hey bitches!


Nästan hela helgen har varit en dimma, haha! Det blev lite mycke där under fredagen att jag missade typ hela lördagen! xD Söndagen var dock chill. På gott och ont har det verkligen blivit sommar här, men det är så otroligt varmt att jag börjar svettas på en sekund verkligen!

Idag efter jobbet åkte vi in till stan och med våran nyförtjänta lön, så var jag på Primark och skaffade mig en OnePiece. Det är ju inte en riktig en, men den är jävligt bekväm och nu förstår jag varför folk köper sig en. Dock är jag inte dum i huvet som spenderar över 1000 spänn på något sådant. Jag behövde endast punga ut 12 pund för härligheten!








Strax ska jag dra för lite nattaskejtning! :D



XOXO
    /TheShaker

Kommentarer
Postat av: sis

din syster vill ha en ROSA!!

2011-06-29 @ 13:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0