Two Pieces Of Converse

Hey bitches!


Idag har varit en skön dag faktiskt! Efter jobbet åkte jag in till stan för att skaffa mig ett par nya Converse, istället blev det två nya härligheter i min lilla samliVing! Bäst av allt, så kostade båda paren ihop 35 pund!!! Är hög på REA!

I shoppingen träffade jag upp med Anja och vi skulle gå och se på den nya transdformersfilmen, men vi ska ta det imon istället. Istället åt vi på en skiiitgoood asiatisk restaurang och jag åt typ en ramensoppa! Så jävla gott var det! Därefter åkte jag hem och mötte upp med Elin och vi skejtade lite. Sedan gick vi till Asda för att köpa lite nödvändigheter och sedan gick vi in till hennes rum och vaxade varann! BIG MISTAKE?!?!? Vi kom inte alls långt eftersom vi verkade båda få rejäla allergiska reaktioner av dessa strips...

Nu sitter jag i mitt rum och ska somna med ett avsnitt av Medium!

Bilder från Idag:







Bilder på mina nya älsklingar! <3









XOXO
   /TheShaker

Kommentarer
Postat av: sis

duuude... whats up with the legs!

2011-06-30 @ 07:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0