Bournemouth in pictures

Hey bitches!


NU sitter jag antligen pa ett internetcafe och haller pa att ladda upp lite bilder till min Facebook, saklart ska jag lagga upp nagra har pa bloggen for att vissa av er som laser har ju inte mig pa FB. Nar jag ar klar med detta, sa ska jag aka till Boscombe for att ga in pa 99p store och 1 Pound store. Jag kom ju dit som sagt tre min innan de stangde forra gangen, sa nu ska jag browsa butikerna ordentligt! :D 

Jag har nu bott har i tva veckor och jag vet inte riktigt hur jag kanner mig. Det ar bade bra och daligt pa ett satt. Daligt for att man ar langt borta fran sina vanner och familj, men bra pa det sattet att man blir lite mer sjalvstandig och far uppleva nya saker. Men den riktiga sjalvstandigheten borjar nog nar jag bor helt sjalv. Jag letar ju efter ett eget boende da jag sjalv kanner mig obekvam att sova med andra. Om det ar med kompisar som man kanner val och lange ar det inga problem, men manniskor som man kant i tva veckor och inte vet sa mycket om, sa ar det valdigt nervost. De ar ju jattesnalla manniskor, men det gar inte. Jag kan vakna flera ganger om natten for att jag tror att jag vacker dem. Sa nar jag far sova i ett eget rum i mitt egna boende dar jag kan lagga min skit vart jag vill, sa kommer jag nog sova som en prins^^

Lite bilder da:













Far avsluta med en dansbild, haha^^


XOXO
   /TheShaker

Kommentarer
Postat av: Dennix

hej hoppas allt är bra me dig och att du har kul där du är :)

2011-03-27 @ 16:04:13
URL: http://dennix.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0