En "oanvänd" dagens outfit!

Hey bitches!


Idag jobbade jag på Max, vilket kändes extra jobbigt. Dels för att mina knäveck (av någon anledning) gjorde så himla ont, dels för en annan grej jag inte tänker prata om just nu. När jag kom hem, så hade vi lite grannar över för tjöt och spel. Jag som har ont i mina knän och ben hade inte det minsta ont när vi skulle spela "Just Dance". Men nu när jag satt mig här framför datorn kommer smärtan tillbaka. Jävligt konstigt det där..

Ikväll, så skulle jag gått på en spelning i stan med ett band som heter Långfinger. Det är en släkting till mig som är med i bandet och vi (jag och Kristian) skulle ha gått och tittat på, men det orkade inte Kiki och inte jag heller riktigt för den delen efter jobbet. Men jag använde min Zara T-shirt för första gången för att jag ville att det skulle vara lite rockigare. Och fixade även håret i en rockig backslick. Använde även mitt enda guldhalsband jag har, även där för första gången. Så det enda stället jag fått visa min fina outfit är på jobbet och hemma :( Får ta på mig det nästa gång jag går ut eller nåt :P

Ska jobba imon igen, så det blir snart läggdagsför mig! Men tänker lägga upp min outfit, haha:

T-shirt: Zara
Jeans: Cheap Monday
Väst: Second hand
Halsband: Ur och Penn
Armband: H&M och Lindex





Snyggt va? xD Hade tänkt mina använda mörkare jeans om det hjälper...


XOXO
   /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0