TheShaker takes Britain!

Hey bitches!


Idag fick jag äntligen är det jag hållit hemligt de senaste veckorna klart. JAG SKA FLYTTA TILL ENGLAND! Jag fick ett jobb där och jag åker dit redan på söndag!!! Jag är verkligen glad över det för att man kommer få uppleva så många nya saker, vilket kan vara både en bra och dålig grej. Men det är bara att ge sig ut i världen och ta reda på det^^ Alla har ju olika drömmar i livet och detta är en av mina. Jag har ju uppfyllt några och när man gjort det, så är det alltid andra saker man vill göra. Jag vet inte hur länge jag kommer vara borta, kanske jag vantrivs och kommer tillbaka efter en månad, eller så är jag kvar där i tre år. Det får ju framtiden avgöra!

Jag kommer såklart blogga där också, så jag försvinner inte direkt^^


JAG MÅSTE SKAFFA MIG EN RESVÄSKA!!! :D


XOXO

   /TheShaker

Kommentarer
Postat av: Snuggis

Vad är det för jobb?? Lycka till hoppas du får det super :)

2011-03-08 @ 22:47:03
Postat av: Dennix

jahapp hoppas du får de gött då.

får börja utmana någon annan bloggare istället :)

hoppas du får de toppen och skriv gärna lite sen hur resan och jobbet går ;)

2011-03-09 @ 03:13:17
URL: http://dennix.bloggsida.se/
Postat av: Stephanie

big like på den! Hoppas du får det underbart:):) kommer nog troligen på en liten visit, om jag får(A)?

2011-03-09 @ 14:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0