Too picky?

Hey bitches!


Det ar inte det lattaste att uppdatera har nar man inte har nagon data eller internet i mobilen :( Men idag fick jag veta att man kan fa en foretagsmobil!!!! HTC Desire Z, har kommer jag! hihi^^ Man far bara ha den sa lange man ar anstalld hos foretaget, men da kan jag atminstone ga in pa internet nar jag vill iaf! Imorgon ska vi tydligen borja att ta emot nagra samtal for att testa pa, sa att jag rekommendera att inte ringa HTC's kundservice imon, om ni inte vill prata med mig dvs ;) okej, jag kan faktiskt det mesta, sa det ar bara att ringa :P

Idag har jag aven kollat pa ett rum i delat hus, och hon som bodde dar som aven jobbar pa samma jobb som mig, sa att det var nara. Vem tycker att 35 min att ga ar nara??!?!?!?! Inte jag... Hyran var val okej, men det luktade as dar inne, fattar inte att de marker nagot, haha! xD Och det var inte sa centralt, sa jag kommer nog tacka nej. Just nu kanns det anda bra att bo pa hostelet, sa jag klarar mig, men man vill sa garna ha sitt egna utrymme och gora vad fan man vill liksom ;) Men jag ska ringa nagra andra imon for att se nagra andra lagenheter mer centralt! :)

 

XOXO

/TheShaker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0