Sunday chillout!

Hey bitches!


Igår hade jag riktigt kul! Vi såg på Eurovision och jag tyckte så synd om Eric Saade som kom trea! Låten var verkligen den bästa av alla som bidrag och Azerbadjan som vann förtjänade inte att vinna i mitt tyckte... Dock är det otroligt att Sverige kunnat knipa denna plats, då det inte gått så bra de senaste åren.... Men detta kanske ändras från och med nu?

Efter ESC gick vi ut och dansade hela natten lång! Kom hem typ halv fem eller något, vilket jag aldrig har gjort förut! Är lite stolt över mig själv faktiskt :P Idag har jag bara chillat med film, en sväng till asda med Elin och Frida. Just nu sitter jag med en skål nachos och ska börja se på någon annan film, har dock inte bestämt mig vilken jag vill se på.

Tänkte att jag skulle dela med mig lite bilder från gårdagen! :















Det får räcka tror jag... :P



XOXO
   /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0