Snart såå...

Hey bitches!


Sitter på Ulf kontor och leker receptionist :P Jag gör lite allt möjligt här nere, men det är bara kul :) Det enda som jag kan tänka på just nu är Dreamhack!!! Det har varit i huvet sedan förra veckan och man blir bara mer taggad ju närmare man kommer. Jag som missade sommarens DH för att jag var i England blir extra glad nu :D Jag ska se till att filma lite mer saker än vad jag gjorde förra året. Får hitta på lite roligare saker me :D

Jag kanske även har ett "riktigt" jobb inom kort, mer om det om det går igenom :) YAY!




Bild på mig från Dreamhack för LÄNGE sedan!!




Någon mer som ska dit???


XOXO
/TheShaker

Kommentarer
Postat av: jeaff

jag är på DH nu, var sitter ni? :D

2011-11-27 @ 04:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0