Countdown! 3

Hey bitches!



Sitter på jobbet och har kvällspasset. Inget som berör mig egentligen, det är ju inte så farligt. Min sista dag är på onsdag och jag både längtar och fruktar det! Jag kommer verkligen sakna alla människorna här och det är det tråkigaste med att lämna jobbet. Från varje jobb lär man sig nya saker, får nya vänner och växer mer som människa. När jag kommer hem kommer jag vara en upplevelse rikare, men jag kommer även känna ett visst tomrum, för människorna jag lärt känna här är så fantastiska!

Ikväll när jag kommer hem kommer det en bildbomb från förra veckan, så mycket som gjorts och jag måste ju visa upp det såklart! :)


XOXO
   /TheShaker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0