Smakprov!

Hey bitches!


När jag och Shanaynay var klara med Castlepoint, åkte vi till Charminster med Latoya och vi rökte Shisha! Mycket trevlig stund och jag har fått en ny favoritsmak på Shishan, Grape/Mint! Sedan drog vi hem och jag gjorde det jag gör bäst? Videos!!! HAHAHAHA!! Jag har inte gjort någon video på jättelänge, så det var på tiden. Videon som jag visar  nedan är mer ett smakprov på en video jag ska göra innan jag lämnar kära B-muttan!

Hoppas ni tycker om det! :D


 


FAN VAD JAG ÄLSKAR ATT CP:A SÖNDER!!! XD


XOXO
   /TheShaker

Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

men tack :D

2011-09-15 @ 19:11:25
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0