Hej 2012!!!

Hey bitches!



Det är svårt att tro att 2012 är här, the year we all will DIE!!!! :P HAHA!!!


Förmodligen inte, men som jag nämnt tidigare så har jag alltid haft svårt att försöka "se in i framtiden". Att planera något till nästa vecka är skitsvårt för mig, mestadels är det bara ett stort mörker jag ser... Om en exakt vecka fyller jag 21 år!!! Att man blivit ett år mer erfaren och ett år rikare. Mäktigt. Förra året var ett riktigt otroligt år för mig, så jag hoppas att jag kan slå det med hästlängder!


Jag har jobbat natt, slutade tre, men har bara suttit framför datorn tills nu... Men nu får jag gå och lägga mig, för det är mycket som behöver fixas imon! :S


XOXO
   /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0