F.U. värvning: day two!

Hey bitches!


Idag fortsatte vi vår värvning och vi fick in 20 medlemmar till idag! Det är så kul att det är så många som anmält sig. Jag hoppas att det finns fler som vill bli medlemmar på Torsdag, då det är sista dagen vi värvar medlemmar! Så om du inte blivit medlem än, kom till kafeterian!! ^^ 

Jag skulle egentligen skriva del fem om kvinnorna i mitt liv, men jag vet faktiskt inte vem jag ska skriva om, så det får vi ta till nästa vecka. Jag har inte så många tjejer som är så nära mig, det har väl ingen egentligen..såå...=D

Men något som är positivt för er som läser bloggen är att jag ska försöka spela in en till video då jag dansar, vilket jag har velat göra nu ganska länge, men jag har ingen videokamera som jag får ta med mig, men jag ska begga min mamma att få låna videokameran! =)

Jag är lite trött, så jag ska spela lite WoW å gå å lägga mig efteråt..^^ 



XOXO
         /TheShaker

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag står väl nära :(

2008-10-21 @ 23:25:00
Postat av: kicki

jag står väl nära :(

2008-10-21 @ 23:25:19
Postat av: Sara.

Kolla in min blogg, kommentera gärna:)

ha en trevlig kväll!

2008-10-21 @ 23:31:02
URL: http://gaddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0