Friday night!

Hey bitches!!

När jag skriver detta så är nog alla ute på fest eller nåt liknande, men jag sitter barnvakt här och kan inte göra nåt, vilket är lite tråkigt. Jag hade inte planerat något, men ändå. Jag har fått sova hela dagen med Alexander, för att han kan inte somna om man inte är jämte honom, fast nu sover han själv faktiskt. Skolan idag har ju inte varit något speciellt faktiskt.

Just nu så försöker jag fixa lite smått och gott på bloggen, men det fungerar sådär, är inte proff på hemsideskapning, och jag ska kallas för datanörd! XD

Imorgon blir det dags för klippning hos frisör och jag kommer att recensera hela upplevelsen! Jag är som en hor-klippare då jag besöker olika sorters frisörer nästan varje gång! See ya tomorrow!


XOXO
        
/TheShaker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0