Home again

Hey Bitches!

Guud vad jag är uttråkad! Och lite halvdepp, för att jag var inte med på dansen idag och de fick göra värsta roliga sakerna också! Det var jättetråkigt att sitta där och titta på alla andra när de dansade... Blev ledsen typ. Men det var ganska bra att titta på eftersom man fick se allting ur en annan synvinkel, övningarna och dansen såg mycket svårare ut när man satt och kolla på faktiskt.

Jag fick sån längtan att jag tänker vara med på onsdag! Jag ska vara försiktig så att nåt inte händer!

Vad ska jag göra nu då? Jag behöver ju göra klart engelskan som jag måste göra om.... Blir lite arg på det, men vad ska man göra?

Back 2 work!


XOXO
        
/TheShaker

Kommentarer
Postat av: mia

Antonio, jag är typ färdig med min engelska!

Friden börjar infinna sig här hos mig denna måndagskväll:)

2008-09-22 @ 23:12:06
URL: http://kazakstanisnice.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0