Hurt, oh it hurts, really hurts. In the middle of the night and light in the day...

Hey bitches!


Jag är i en så stor smärta att jag har lust att lipa sönder. Jag skadade min rygg rejält på något sätt idag på idrotten och jag kunde knappt ta mig upp. Nu kan jag knappt sitta eller ligga ner. Det som gör det hela värre är att mina föräldrar är bortresta idag!! (WOHOO! FF). Typiskt att det ska vara måndag. Och jag vill bara ha min mamma här hos mig nu, så att hon kan hjälpa mig när jag behöver det mest!....:(

Som tur var fick jag bra råd på hur jag ska "rehabilitera" ryggen, från en vänlig själ på dansen (förlåt, men jag är jättedålig på namn, men jobbar på att komma ihåg alla så fort som möjligt. Det blir ju roligare då tycker jag).

Nu måste jag plugga lite, men jag vet inte hur det ska gå till, det gör ont att bara sitta här och skriva bloggen...:/


XOXO
          /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0