Make love, not war!




Jag blir bara så himla glad! Jag behöver inte mönstra!


Jag blev så glad då jag läste första meningen på brevet: "Du kommer inte att kallas till mönstring". Ni kan inte förstå sikken stor sten som släpptes ifrån mig. Jag har ända sen jag kan minnas inte viljat gå med i armén på något sätt. Jag är ju inte direkt en pacifist, Jag tycker om att se på vissa actionfilmer, jag älskar att spela CS, Quake, Diablo o.s.v. Men jag skulle aldrig kunna hålla i ett vapen! Där går gränsen liksom. Jag skulle inte kunna leva med mig själv om jag gick med i armén eller nåt. Jag förstår inte hur människor ens skulle kunna tänka på att gå med i armén, mönstra eller ens vara med i hemvärnet! Jag förstår att det kan vara en upplevelse och ett bra ställe för att träffa nya vänner på, men det finns mindre våldsamma ställen att kunna göra det på!


XOXO
    /TheShaker 


Kommentarer
Postat av: Martina

Haha, jag känner mig lite träffad XD haha, men bara för att man håller i ett vapen menas det inte med att man behöver döda någon.... o hemvärnet är grymt kul (A)

2008-09-16 @ 09:04:18
URL: http://widlermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0