We are family!

När jag igår skrev om vem jag är kom jag på att jag glömt att skriva om något viktigt... Min familj!

Jag har då en storasyster vid namn Samanta, en tvillingbror som heter Kristian och Alexander, världens sötaste lillebror!
<33

Mina föräldrar är skilda sedan nåra år tillbaks (thank god!) och jag bor hemma med min mamma Elizabet och min styvfarsa Ulf. Vi bor alla i ett hus i tråkiga sandared och jag drömmer varje dag om att få flytta ifrån denna håla. Jag är ett betongbarn innerst inne och trivs bäst i storstan! Där finns alla affärerna och caféerna!! <33


Jag vill också berätta om att jag är väldigt engagerad i skolan också. Jag är med i Bäckängs skoltidning Bäckängiten där jag är ansvarig utgivare och journalist. Jag tycker att det är skitroligt att vara med i en förening och för kommande och nuvarande bäckängiter som inte är aktiva i någon förening, rekommenderar jag starkt att ni blir aktiva! Man får en mycket roligare skolgång om man inte bara har en massa skolarbete för sig! 

XOXO

          
/ TheShaker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0