Weekend!

Jag hälsar en behövlig helg välkommen och jag hoppas att alla har haft en rolig helg hittills!

Igårkväll hängde jag med en massa sköna esteter på förfest innan vi gick på bäckängsfesten. Jag drack faktiskt ingenting, som jag ångrade då jag hängde med esteterna..XD  Väl på bäckängsfesten så träffade jag en massa gött folk, dansade sönder och shakade ännu mer.

jag ska skriva lite mer om helgen, men inte nu, för att nu ska jag spela lite basket med kristian och hans "bästa vän" (^^) Rickard, som för övrigt är singel och jag tycker att ni tjejer där ute ska ragga på honom! 

Hans mejl är: [email protected] ( Ja, det ska vara två understreck efter 91...)


XOXO 
           / TheShaker
     

Kommentarer
Postat av: kicki

oooh, har han tjej ;);) hehe! puss!<3

2008-09-13 @ 20:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0