Weird!

Hey bitches!

Hur mår alla idag då? Det har varit en ganska trög morgon då jag gick upp klockan sju för att jag skulle till skolan för att vara med när bäckäng skulle återinvigas. Med min kassa kamera, mitt hemmagjorda anteckningsblock och penna gick jag till skolan, nästan glad. 

                       Jag tycker faktiskt om att vara på skolan!.

Jag vet inte varför, men det är bara så. Jag känner mig hemma på något sätt när jag är här, vilket är väldigt bra och något som alla borde känna när de går på sin skola, att man just hör hemma där man är.
 
Jag kollade in presentationen vilket började bra då danstreorna gjorde en fin dans med den coolaste och mest irriterande låten jag känner till, för varje gång jag hör den så har jag kvar den i en vecka typ. Det som är mer irriterande är att jag inte vet vad låten heter, för jag vill ha låten!

Efter dansen så började PAF mala på hur mycket man har förändrat på skolan sedan bäckäng startades år 1901. Det var väldigt kul när en mobil började ringa och alla i publiken plockade upp sina mobiler för att sätta på den på ljudlös. (Jag är ju så smart att jag satte på den på ljudlös innan presentationen startade!). Dagens vuxna bör lära sig nåt från oss för en gångs skull! 


Efter presentationen fick man gå runt på skolan för att se vad som hände liksom..^^ Vilket var väldigt trevligt, speciellt när man fick se vad esteterna fick göra på lektionen, och personligen tycker jag att teaterläraren är lite mysko... Ni som vet vem det är får gärna kommentera...XD


Jag ska snart gå och prata med en möjlig sponsor till tidningen så att vi får den tryckt snart. Just nu så sitter jag framför datorn i stadsbiblioteket och skriver bloggen. Jag har lånat två filmer som jag kommer skriva om en och en bok till vårt svenska-grupparbete, "En midsommarnattsdröm" av William Shakespeare. Jag tror att det kommer bli skitkul och jag hoppas att alla i min grupp är lika peppade som jag!! 


                          GRUPP E FOR THE WIN!!


XOXO
       
/TheShaker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0